Menu
Your Cart

Frequently Asked Questions

Vásárolhatok külföldről?

Válasz: Természetesen! :) A szomszédos országokból biztosan, de ha kicsit távolabb laksz az sem gond, de azért érdemes előtte érdeklődnöd a Kapcsolat menüpont alatt.

⇑⇑ a tetejére


Eredeti, természetes kristálykövet kapok?

Válasz: Természetesen! Minden egyes követ, kristályt, fürdősót mi magunk ellenőrzünk le mielőtt feltesszük a webáruházba. Amennyiben lehetséges mindig bekérjük a beszállítónktól a kövek valódiságának és eredetének igazolását. Ez sokszor megnehezíti a beszerzést, de ez része a belső minőségpolitikánknak. Minden termékünkre garanciát vállalunk, és kollégáink örömmel segítenek olyan esetekben is, amikor a vásárló nem biztos benne, milyen követ kell vagy szeretne vásárolnia a problémája megszüntetésére. Ha olyan terméket szeretnél, ami nálunk jelenleg nem elérhető vagy nincs fent a weboldalon, jelzed nekünk a Kapcsolat menüpont alatt, mit szeretnél, mi igyekszünk beszerezni és értesítünk róla.

⇑⇑ a tetejére


Kicserélhetem a megvásárolt terméket más termékre?

Válasz: Igen, gond nélkül. Ha a megrendelt termék nem tetszik, 14 napig kérheted a méret vagy magának a terméknek a cseréjét, vagy a pénzed visszafizetését. Ilyen esetben a nem használt terméket vissza kell küldened a címünkre.
Nem lehetséges a csere viszont, azoknál a termékeknél, amin a vevő által küldött, egyedi vagy személyes tartalom lett elhelyezve (pl. saját fénykép, háziállat fényképe, és hasonlók).

Bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételek-ben találsz.

⇑⇑ a tetejére


Gyártási idő és kiszállítás

Válasz: A gyártási idővel és kiszállítással kapsolatos információkat, mindig a konkrét terméknél a Kosárba rakom gomb alatti szekcióban találod. ("Rendelés előtt, kérjük kattints ide")

⇑⇑ a tetejére


Gondjaim vannak a rendeléssel, vagy nem tudok bejelentkezni vagy nem működik a kosár.

Válasz: Először próbáld bezárni a böngésződet (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera vagy Safari), majd újra nyisd meg, és ismételd meg a kívánt műveletet. Ha ez nem segít, próbálj ki egy másik böngészőt. Ha a web ezt követően sem működik, ellenőrizd, hogy be van-e kapcsolva a JavaScript vagy engedélyezve vannak-e a cookie-k.

Ha ez után sem tudsz rendelni az e-shopon keresztül, akkor kérjük lépj Kapcsolat-ba velünk.

⇑⇑ a tetejére


Mennyi a szállítási határidő?

Válasz: A gyártási idővel és kiszállítással kapsolatos információkat, mindig a konkrét terméknél a Kosárba rakom gomb alatti szekcióban találod. ("Rendelés előtt, kérjük kattints ide")

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket és kaptam tőletek egy e-mailt a csomag feladásáról. Azóta már eltelt néhány nap és a megrendelésem még mindig nem érkezett meg, mit tegyek?

Válasz: A megrendelést valóban aznap elküldtük, amikor megkaptad a csomag feladásáról szóló e-mait. Ha a csomag nem érkezik meg a feladást követő munkanapon, nézd meg a szállító honlapját, és próbáld megkeresni a csomagodat az e-mailben kapott szám segítségével. Nagy a valószínűsége annak, hogy nem dobták be a postaládádba a kézbesítési értesítőt, a csomagod így a szállítónál ragadt, te meg nem tudsz róla. Ez az esetek 90%-ában az oka annak, hogy nem érkezett meg a megrendelt áru.

⇑⇑ a tetejére


Rendeltem nálatok terméket, ti kiküldtétek, de még mindig nem kaptam meg. A szállítónál is érdeklődtem, viszont ő sem tud semmit a csomagról. Mit tegyek?

Válasz: Ha megtetted az előző válaszban leírt lépéseket, és ennek ellenére sem kaptad meg a csomagod és az hozzánk sem érkezett vissza, a szállítóval reklamációs eljárást kell indítanunk, hogy megtudjuk, mi történt a küldeménnyel. A szállítónak általában 30 napja van a reklamáció rendezésére. A reklamációs eljárás befejezése után azonnal tájékoztatunk az eredményéről. Ha a kézbesítés elmaradásáért a szállító felelős, a megrendelt termékeket azonnal újra elküldjük. Ez a banki átutalással fizetett megrendelésekre vonatkozik. Utánvétes megrendelés esetén, ha az nem érkezett meg a címedre a termék, új rendelést adhatsz le anélkül, hogy várnod kellene a reklamációs eljárás befejezésére.

⇑⇑ a tetejére


Tudnátok nekem kristály párnát készíteni az általam küldött nyomattal?

Válasz: Naná! minden gond nélkül :) A kristály párna kreátorbn vagy az áttervezhető termékeknél Te magad is feltölthetsz egy mintát vagy fényképet. Arra figyelned kell viszont, hogy a kép felbontásának a mérete minimum 2048x2048 kell hogy legyen a fájl mérete pedig nem lehet több 10 Megabájtnál. Nah persze nem kell grafikai zseninek lenned, ha nem vagy biztos a kép felbontásában vagy méretében küld el nekünk az info{kukac}kristalyparna.hu email címre és megnézzük tudunk e vele kezdeni valamit :).

⇑⇑ a tetejére


Száríthatom a nyomatos párnahuzatott szárítógépben?

Válasz: Sajnos azt nem javasoljuk. A nagyon forró levegő károsíthatja a nyomatot. Úgyanígy a gépi mosást sem javasoljuk. A termék oldalán, a fénykép alatt található, Használati útmutatóban leírtakat kérjük, mindig figyelmesen olvasd el.

⇑⇑ a tetejére


Van valamilyen hagyományos üzletetek?

Válasz: Nincs hagyományos boltunk, kizárólag online áruházként működünk.

⇑⇑ a tetejére




Amennyiben itt nem találtál a kérdésedre választ, úgy kérjük, lépj Kapcsolat-ba velünk.